Uydu frekansları FORUM | Firma Rehberi | İletişim

RTÜK TGRT’ye onay vermedi

Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK) TGRT’nin devrine onay vermedi.

News Corporation’un 151 milyon YTL’ye İhlas Yayın Holding A.Ş ve diğer hissedarlardan satın aldığı TGRT’nin devir işlemleri RTÜK tarafından incelendi.

TGRT hisselerinin yüzde 25’ini satın alan ancak satın alma işlemlerini tam olarak gerçekleştirmediği belirlenen dünyanın en büyük medya holdinglerinden Rupert Murdoch’un sahibi olduğu News Corporation ve hisselerin yüzde 75’ine sahip olan Atlantic Records’ın sahibi Ahmet Ertegün’ün Üst Kurul’dan istediği ön izin reddedildi.

Üst Kurul, istenilen ön iznin “satış işlemine onay verme garantisi“ anlamına geldiğini, RTÜK olarak böyle bir izin vermeyeceklerini açıkladı. Üst Kurul, kanalın satış işlemleri tam olarak gerçekleştikten sonra, konunun kanuna uygun olup olmadığını inceleyeceklerini taraflara bildirdi.

ABD’de yayın yapan Fox TV’nin de sahibi olan News Corporation’ın 44 bin çalışanı bulunuyor.

Piyasa değeri 58,1 milyar dolar olan holding, sinema ve televizyon prodüksiyonu, uydu televizyonculuğu, gazete, dergicilik, kitap ve internet alanlarında faaliyet gösteriyor.


Etiketler:

BU KONU HAKKINDA YORUM YAPABİLİRSİNİZ !

Henüz yorum yapılmadı. İlk yorum yapan siz olun :

Yorum yapabilmek için aşağıdaki kutucuğa yorumunuzu yazınız ve ardından "YORUMU GÖNDER" düğmesine tıklayınız !
Önemli : Yorumlarınız onaylandıktan sonra bu bölümde yer alır. Lütfen dilbilgisine, ahlak kurallarına uygun ve sadece bu konu ile ilgili yorum yapınız.
*Dijital uydu sistemleri ile ilgili problemlerinize forum bölümümüzde çözüm bulabilirsiniz.